Thursday, October 11, 2012

Confirm when your determined!

Kalau Awak tak tau ape yang terjadi baik diam

Masalah bila ape yang dicakap disalah erti oleh pihak lain. sekira perlukan penjelasan sila terus ke saya. Jangan buat spekulasi, cerita kalau tak tau ape cuba saya sampaikan. 

Maaf sejujurnya dari saya. Saya pun manusia, kadang2 terlepas kata tanpa berpikir. tapi jujur, saya cuma menyampaikan perkara benar, dan takde kaitan dengan mana, sebab dalam pikiran ketika itu, dah highlightkan JAngan KEluarkan nama mana2 jemaah islam.. n i've done it.

Benda terjadi ni, Allah nak bagi ujian ke kita2,, supaya kita siap siaga untuk mehnah n tribulasi yg mendatang. 
Moga hati hati kita terikat dengan Allah dengan alunan Quran zikrullah hubungan dengan ibubapa, adikberadik,sahabat guru   sentiasa diperbaiki

ape yang berlaku, maknanya ade yang tidak kene dgn diri kita.. REFLECT OURSELVES,, 
FORGIVE ME, MY <3 IS FULL OF REGRET T,T..


0 comments:

Post a Comment