Tuesday, November 8, 2011

Gram Positive Bacteria

 Assalamualaikum guys .prevent from sleepy sbntr.cek cek email tadi jumpa satu artikel dari teman sekolah dulu. Beliau kata As Reminder for US as a muslim (: jzkk

Katakan pada diri:

Apakah Allah redha padaku jika sebentar lagi tiba waktunya aku menemuiNya?
Apakah Allah terima rohku jika sebentar lagi aku dipanggil menghadapNya?
Apakah telah dilunaskan hutang-hutangku kepada Allah?
...
Apakah telah dilunaskan hutang-hutangku kepada makhluk Allah?
Apakah telah aku pohon kemaafan kepada orang yang telah aku zalimi atau orang yang telah aku sakiti hatinya?
Apakah masih ada dosa-dosa yang aku lakukan dan belum aku menyesali akan dosa itu?
Apakah telah aku berusaha buang dan padamkan segala kemaksiatanku dan keaibanku sewaktu zaman jahilku, moga dengan itu tiada lagi dosa yang terus mengalir kepadaku?

 
matikan kami dalam keadaan iman husnol khotimah ya Allah.
QuotationsWahai anak adam engkau dilahirkan dari perut ibumu dalam keadaan menangis, sementara orang disekitarmu tertawa. jadikan lah hari kematianmu, engkau tersenyum(karna jasamu) sementara orang disekitarmu menangis. karna ditinggal kan mu
 
 
siapkan apeape yg patot, microb patho, sling mngejar.the winner is... Microob.hoho! culture media Isnin, rama2 dalm perut la nnti. Kuatkan aku YaAlllah :DD

0 comments:

Post a Comment