Monday, August 22, 2011

Ok! aku Mengaku

Assalamualaikum sahabat.
 sesi pengakuan untuk sofea.Yeye maybe ade yang excited truja ape la sofea ni nak admit ye?

  1st. Ana nak admit bahawa ana seorng manusia yang lemah dan lalai,oleh itu ya Allah berilah hamba kekuatan untuk hamba menangkis kelemahan itu

 2nd. suka untuk mengaku yang ape yang paling berharga di muka bumi Allah ni ialah keluarga hamba.oleh itu ya Allah, please lindungi keluargaku dari bancana dan api neraka.

3rd. jujurnya saya single and not available.mana boleh.. klu nak jumpe abah saye dulu.. Hehe

4th. agak kedekut sikit la. try tanye adik saye. bab selamatkan bumi agak penting di situ. Highlightkan ye..

5th. saya dahagakan ilmu yang Allah kurniakan.tak sabar nak masuk u la tuh,padahal dalam hati ade ramarama

6th. saya suka shopping .ye biasala fitrah seorang Hawa. tapikan agak merimaskanla kalau ade yg mengekori kite kotkot nak mncuri.. Nauzubillah.. 

7th. Suke tengok blog Dr. Azzad, banyak manfaat yang boleh dapat.grade dari Rusia ;)
8th. jujur, saya xpandai nak ajar budak kecik, im fear?

9th. 3 words, shy. passion. curioous
last. benda yang paling memberi ketenangan ialah Quran, famili .Korea drama and ..pakaian yang menutup aurat..

ingatlah sahabat. kite mengaku bahawa hanya Allah sahaja yang berhak disembah tiada yang lain kecuali Allah,dan nabi Muhamad pesuruhNya. :)

berdoa adalah senjata mukmin .


0 comments:

Post a Comment