Wednesday, July 13, 2011

Saya Harap Saya Dapat Lakukan Ini

Assalamualaikum sahabat dunia akhirat.


Semua orang ade harapan yang ingin kita buat walaupun kadangkadang impossible (:


Nak dapat tempahan dari ramai orang. Bikin baju kurung at least :) 

ajar adik adik ku matematik kimia sc sampai dorang jadi manusia yang ada akal

Buat kek kek yang bile orang rase akan memuji, 'Sedapnye longggg' :) sambil pikir nak buat oreo ice cream cake la lepas ni.Yummy

Belajar kereta dengan lebih baguss. menjadi seorang yang suka memandu lepas ni

Berangan nak jumpe Abdul Latip (pengarang kegemarann saya) walaupun pernah berjumpa sekali di pwtc..berbicara mengenai buku Mustafa Kamal Antartuk.. dalam fb pon jadilaa..

yang ni mungkin tak munasabah.. nak jumpe oguri Shun /Takiya Genji.. so adorable in Crows Zero and Binbo Danshi..hahaah

Saya harap dapat pergi ke PWTC.Tilawah Quran national..16 July ni

Kumpul Semua novel sejarah islam. siapa yang kenal saya mesti tahu ape yang dituliis

jadi orang pertama dalam kalangan kawan2 giler korea yang tengok cerita Hana kimi Kor Ver.Yoona jadi Mizuki..hehe

and lastly.. SAYA NAK JADI SEORANG PEREMPUAN YANG MENUTUP SERBA SERBINYA MAMPU MENJADI SEORANG YANG BERILMU DUNIA WALAKHIRAT DAN MEMBANGGKANA KEDUA IBUBAPA . Ameenn


hana kimi korea, really? tak sabar rasenya,kui3 ;)











0 comments:

Post a Comment